کمپین تبلیغاتی دو برند مطرح ایتالیایی به صورت همزمان در یک روز مشخص و در دو شهر مختلف اسپانیا رو نمایی شد که سر و صدای زیادی هم بر پا کرد. برند Diesel و Fiat هر دو از برندهای مطرح ایتالیایی هستند که اصالت و تمایز از مشخصه های آن هاست و در این پروژه بار دیگر کنار یکدیگر قرار گرفته اند. همانطور که معرف حضور همگان هست، Diesel یک برند پوشاک و البسه جین است و Fiat یک برند تولید خودرو.

کمپین تبلیغاتی فرود ماه

صبح روز چهارشنبه 16 سپتامبر 2009، ساکنان خیابان  Fuencarral در مادرید و Paseo de Gracia در بارسلونا با جلوه ی خاصی از فیات 500 رو به رو شدند که توسط برند دیزل قدرت بیشتری برای رونمایی پیدا کرده و داخل شیشه ی مغازه ی دیزل جای گرفته است. باید به شما بگوییم که این پروژه با نام «فرود ماه»، تنها بخشی از یک کمپین هوشمندانه است که توسط دو برند برتر ایتالیایی Diesel و Fiat اجرا شده است.

علاوه بر این، فعالیت های جالب دیگری هم توسط این کمپین انجام شده است از جمله فروش cowboy (گاوچران) سایز 500 در تمامی نمایندگی های برند دیزل و برگزاری رقابت بین dj ها مقابل دو فیات 500 توسط دیزل.

فیات 500 جدید توسط دیزل به عنوان ترکیبی بین بهترین تکنولوژی خودرو و تحولی در صنعت مد ایتالیایی ارائه شده است. این ابزار کوچک اما جالب بهترین ترکیبات طراحی ایتالیایی را به ارمغان می آورد: اشتیاق، نوآوری و خلاقیت.

در آن زمان تنها 10,000 عدد از این مدل فیات تولید و آماده ی تحویل در نمایندگی های فروش فیات بود. مدل ارائه شده دارای جزئیاتی است که به طور کامل منعکس کننده هویت یک برند مانند دیزل می باشد. در ظاهر خارجی آن چرخ های آلومینیومی 16 اینچی با لوگوی Diesel قرار گرفته اند و در داخل آن صندلی ها و فرمان با رنگ زرد دوخته شده اند که دوخت های جین را در ذهن بیننده تداعی می کنند. هم چنین روی دنده هم لوگو ی دیزل قرار گرفته است.