معرفی طراح لوگو

طراحی لوگو خانه زیبایی THANH THIEN در ویتنام توسط تیم طراحی 4U Logo ارائه شده است. این تیم طراحی نیز در کشور ویتنام قرار دارد و فعالیت هایی حرفه ای در زمینه طراحی لوگو و برندینگ انجام می دهد و به صورت کاملا اصولی و قاعده مند و طی یک روند تدریجی، طرح هایی خاص و تاثیرگذار به وجود می آورد. لوگو مورد بحث در این مقاله هم کاری از این تیم است که در 5 اکتبر سال 2016 ارائه شده است.

روند طراحی

ایده اصلی لوگو برای نام تجاری THANH THIEN، از دو T که حرف اول واژه های آن است گرفته شده. بنیان گذار این برند یک دختر زیبا و ظریف طبع است که زیبایی را برای زنان به ارمغان می آورد. دو حرف T با یک روش نرم و ظریف برای بیان ظرافت و ملایمت صاحب برند که مجری زیبایی برای زن است، با هم ترکیب شده اند. علاوه بر این، لوگو حسی آرام و ملایم را القا می کنند و مشتری در هنگام نگاه کردن به این لوگو، نمادی از زیبایی طبیعی را درک می نماید.

لوگو به سمت بالا کشیده شده است تا زیبایی را به عنوان عاملی قابل پیشرفت برای زنان مطرح کند. یک زن به لطف مراقبت و مهارت مراکز زیبایی و ماساژ، روز به روز زیباتر جلوه می نماید.

رنگ لوگو سیاه و سفید در نظر گرفته شده است تا مطابق فنگ شویی و نظر موسس THANH THIEN باشد. همچنین لوگو طراحی شده، نمایان گر ظرافت و مدرنیته THANH THIEN است که به عنوان خانه زیبایی نام برده می شود.

لوگو طراحی شده برای این برند بر روی کارت ویزیت هم به زیبایی جلوه می نماید. این لوگو همچنین بر روی بسته بندی محصولات مرتبط با برند هم قرار گرفته است که تمامی اهداف مورد نظر طراح اعم از ظرافت، نرمی و لطافت را بیان می کند.