طراحی لوگو و جدیدترین سبک های طراحی 2018

طراحی لوگو باید همیشه آگاهانه و همراه با مطالعه جریان های موجود باشد. از این رو این موضوع خیلی اهمیت دارد که ما قبل از شروع به طراحی لوگو بدانید که کدام روش امثال بیشتر استفاده شده است و یا کدام روش بیشتر مورد پسند مخاطبین بوده است.

روند طراحی لوگو در سال 2018 را می توانیم به صورت زیر دسته بندی کنیم

1- لوگو های دور گرد

2- لوگو های متوازی الاضلاع

3- لوگوهای خطی یا نمای کلی

4- سبک مذهبی مدرن

5- سبک وینتیج مدرن

6- طراحی لوگو سیاه و سفید

7-لوگو با تاریخ تاسیس

8- طراحی آبی بنفش (blurple)

9- طراحی لوگوهای طلایی

10- طراحی آرم با خطوط پهن به صورت ترام

11- طراحی آرم با خطوط نازک و ترام

12- لوگوهای خطی

13- سبک بریده

14-Serif Redux

15- سبک نقطه گذاری

1- لوگو های دور گرد

طراحی لوگو به این سبک بیشتر با نرم کردن کنارهای نشان صورت می گیرد و به گونه ای حس نرم بودن و آرام بودن را در نظراول از خود نشان می دهد.

بهترین طراحی لوگو

2- لوگو های متوازی الاضلاع

طراحی لوگو به این سبک این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در این روش طراح گرافیک با طراحی لگو در یک متوازی الاضلاع مانند مستطیل و یا استفاده از یک متوازی الاضلاع در طرح خود جلب توجه می نماید به مثال های زیر نگاه کنید.

طراحی لوگو برتر

3- طراحی لوگو با تکنیک خط بیرونی

در این روش طراح پس از طراحی لوگو یک استروک یا خط بیرونی به دور لوگو طراحی شده می کشد که معمولا رنگ این خط با رنگ خود لوگو در تضاد است. جالب است بدانید این روش می تواند حتی در لوگوهای که خیلی خوب طراحی نشده اند نیز تاثیر مثبتی داشته باشد و توجه زیادی جلب کند.

طراحی لوگو با تکنیک خط بیرونی

4- سبک مذهبی مدرن

در این سبک طراح گرافیک سعی می کند با بکار گیری سمبل های مذهبی لوگو را طراحی نماید و بر خلاف سبک های قدیمی طراحان گرافیک امروزه با ساده کردن طراحی و استفاده از خطوط کمتر جلوه ای مدرن به آن داده اند.

طراحی لوگو مذهبی

5- سبک وینتیج مدرن

در طراحی به سبک وینتیج مدرن یا وینتیج نو طراحی سعی می کند مانند گذشته طراحی لوگو نماید تا مخاطب را به سال قبل در زمانی که لوگو به این شکل طراحی می شدند ببرد.

طراحی لوگو وینتیج

6- طراحی لوگو سیاه و سفید

یک روش تکامل یافته طراحی لوگو فقط به شیوه سیاه و سفید که در عین حال که از قوانین طراحی سنتی پیروی می کند به شما حس کاملا مدرن و خاصی را می دهد.طراحی لوگو سیاه و سفید

7- طراحی لوگو با تاریخ تاسیس

این روش که بسیار شهرت دارد که در آن طراح تاریخ ثبت برند یا سازمان را در طراحی خود استفاده می کند و از آن به عنوان یک فاکتور تبلیغاتی بهره می برد. البته شاید وقتی یک شرکت خیلی قدیمی است تاریخ تاسیس آن بتواند خیلی تاثیر گذار باشد. ولی وقتی یک شرکتی در سال 2018 تاسیس شده است و از این روش برای طراحی لوگو خود استفاده می کند چطور ؟

طراحی لوگو رایگان

8- طراحی آبی بنفش (blurple)

در این سبک طراح گرافیک با استفاده از ترام های رنگی شاد و کاملا مدرن که به اصطلاح به آنها آبی بنفش (blurple) می گویند لوگو خود را رنگ آمیزی می کند.

طراحی لوگو آبی بنفش9- طراحی لوگوهای طلایی

در این روش که از نام آن هم پیداست طراح سعی می کند با استفاده از رنگ طلایی جلب توجه کند. از طرف دیگر لوگو های طلایی معمولا حس تجملاتی و اشرافی را به مخاطب القا می کند.

لوگو طلایی

10- طراحی آرم با خطوط پهن به صورت ترام

در این سبک طراحی از خطوط پهن به صورت ترام استفاده می شود که هم قدیمی و هم جدید است که مورد پسند خیلی از مخاطبین قرار گرفته است

11- طراحی آرم با خطوط نازک و ترام

12- لوگوهای خطی

طراحی لوگو خلاقانه

13- سبک بریده

دراین روش بخشی از لوگو به گونه حذف می گردد که گویا بریده شده است البته این تکنیک باید به گونه ای پیاده سازی شود که لوگو قابل فهم برای مخاطب باشد.

طراحی لوگو بریده

14-Serif Redux

طراحی لوگو

15- سبک نقطه گذاری