مشخصات طراح لوگو

طراحی لوگو موسسه خیریه Shoulder Ride توسط استودیو طراحی Wizmaya انجام گرفته است. این استودیو در جاکارتای اندونزی واقع شده است و بیشتر از 12 سال است که در زمینه طراحی گرافیک تجاری فعالیت دارد. استودیو Wizmaya طی یک جنبش خیرخواهانه و تاثیرگذار، برای موسسات خیریه به صورت کاملا رایگان خدمات ارائه می دهد. به طور مثال برای این موسسات لوگو طراحی می کند تا نام آن ها بیشتر دیده شود و کمکی باشد برای شناخته شدنشان در مجامع مختلف. این گونه فعالیت ها را نباید کوچک شمارد زیرا می توانند بسیار موثر واقع شوند و به شیوه هایی متفاوت در این کارهای خیرخواهانه شریک شوند.

ایده طراحی لوگو

این لوگو هم برای یک موسسه خیریه طراحی شده که بر بالا بردن کیفیت روابط بین پدر و فرزند تمرکز دارد و برای هدف بهتر پدری کردن برای فرزندانش فعالیت می کند. طراح لوگو هم برای نشان دادن همین مسئله، از تصویری نوستالژیک در خاطر اکثریت مردم استفاده کرده است. طراح لوگو هم تصمیم داشته شکل نا متقارن قلب را با استفاده از تصویر کودکی سوار بر شانه های پدرش، ایجاد نماید. به این ترتیب طرح لوگو، عشق و علاقه بین پدر و فرزندش را نشان دهد.

این تصویر تقریبا برای همه ی ما آشناست و مفهوم و احساسات یکسانی را در ما شکل می دهد. استفاده هوشمندانه از چنین مفهومی و ترسیم خلاقانه آن به صورت گرافیکی در طراحی لوگو، باعث شده تا هر شخصی با دیدن آن جنبه ی فعالیت خیریه را درک کند. در واقع لوگو از نظر کاربردی به خوبی عمل می کند و برای این موسسه خیریه به صورت کاملا انحصاری طراحی شده است و برای برندی دیگر غیر قابل استفاده است.

طراحی لوگو برای این موسسه خیریه  توسط استودیو Wizmaya باعث شناخته شدن لوگو و در نتیجه موسسه می شود و تاثیر چشمگیری بر دعوت و آشنایی مردم و میزان مشارکت آن ها دارد.