نگاهی به هزینه طراحی لوگو برندهای مشهور جهان

امروز نگاهی خواهیم داشت به طراحی لوگو برندهای مشهور جهان که توانسته اند طراحی اولیه خود را از آغاز فعالیت تاکنون ثابت نگهدارند. طراحی لوگو ساده اما جذاب می تواند در برندسازی بسیار تاثیرگذار باشد. برندهای مشهور جهان برای طراحی لوگو هزینه های بسیار زیادی انجام داده اند که نشان از اهمیت طراحی اولیه لوگو دارد.

 

گوگل: رایگان

لوگوی گوگل در سال ۱۹۹۸ توسط سرگئی برین که یکی از موسسان گوگل است طراحی شد.

پپسی: 1 میلیون دلار

لوگوی جدید پپسی در سال ۲۰۰۸ توسط گروه Arnell طراحی شد

بی بی سی: یک میلیون و هشت صد هزار دلار

برتیش پترول: ۲۱۱ میلیون دلار

کوکاکولا: رایگان

لوگوی مشهور کوکاکولا در سال ۱۸۸۵ توسط Frank Mason Robinson ، حسابدار مالک کوکاکولا طراحی شد.

المپیک ۲۰۱۲ لندن: ۶۲۵۰۰۰ دلار

NEXT: صدهزار دلار
نایکی: ۳۵ دلار

لوگوی نایک در سال ۱۹۷۵ توسط Carolyn Davidson طراحی شد.

توییتر: ۱۵ دلار

لوگوی تویتر در سال ۲۰۰۹ توسط Simon Oxley طراحی شد.