بازسازی لوگو ( قبل و بعد لوگوهای مشهور )

طراحی لوگوی قوی، تاثیر بسیار زیادی بر کسب و کار شما را دارد. در برخی موارد استثنا یک لوگو نیاز به تغییر ندارد برای مثال به لوگوی شرکت نایک فکر کنید. اما در اکثر مواقع لوگوها به تغییرات نیاز دارند و این شامل شرکت هایی با سن تاسیس بالا می شود برای مثال لوگویی که برای یک برند متعلق به سال 1970 طراحی شده و با مخاطبش ارتباط برقرار کرده است، برای مخاطبان سال 2018 گویا نیست. اصلاح لوگو یکی از سر فصل های اساسی در کمپین های تبلیغاتی است.

همه لوگو ها نیاز دارند بعد از یک دوره و یک تایم بازسازی شوند زیرا بعد از یک مدت متدشان کهنه و برای مخاطب قابل قبول و گویا نیست. و برخی از شرکت ها برای این تغییرات دلهره دارند و فکر می کنند با لوگوی سابق شناخته شده اند و تغییرات باعث ضرر آنها خواهد بود اما  مطالعات به ما می گوید که اصلاح و بروزرسانی لوگو برند می تواند 15 تا 30 درصد در رشد، موفقیت و فروش آن برند تاثیر گذار باشد.

در زیر چند عکس از تغییرات لوگوهای برندهای معروف را آورده ایم تا ضرورت تغییرات در لوگوها را به شما نشان دهیم .

شِوْرون، (Chevron) شرکت نفت و گاز آمریکایی است شورون، یکی از شش شرکت بزرگ نفتی است، لوگوی شرکت خود را بدون از دست دادن ویژگی های اصلی بازطراحی کرده است و باعث جذابیت بیشتر در لوگوی خود شده است. این نمونه از لوگو با تغییرات کوچک توانسته لوگوی خود را از حالت کلاسیک به حالت مدرن برساند.

بازسازی یا باز طراحی لوگو

زمانی که شرکت شما به این نتیجه رسید  که دیگر زمان طراحی مجدد لوگو فرارسیده است میتوانید با آژانس بازاریابی و تبلیغاتی هوراد تماس بگیرید و از مشاوران هوراد به صورت تخصصی راهنمایی بگیرید.