معرفی طراح لوگو

طراحی لوگو و بروشور بستنی Senor Paleta به خاطر طراحی گرافیکی قوی و استفاده از رنگ های متنوع و پر هیجان، بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد و مخاطب را به هیجان می آورد. این طراحی لوگو و بروشور توسط شرکت Muuaaa انجام گرفته است که به خوبی از پس کار برآمده و پروژه ای موفق ثبت کرده است.

ایده طراحی لوگو

Senor Paleta برندی مربوط به تولید و فروش بستنی های یخی است که در شهر سن خوآن واقع در پورتوریگو  فعالیت دارد. بستنی های رنگارنگ این برند دل هر کسی را به لرزه می اندازند و محبوبیت زیادی در میان مردم دارند. طراحی لوگو ها برای این برند بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا در تمامی بسته بندی ها از برچسب آن استفاده شده است و به نوعی نماینده ی این برند است. با جدا کردن این برچسب دیگر هیچ نشانی از Senor Paleta وجود ندارد. البته نمی توان انکار کرد که طراحی فوق العاده و جذاب این لوگو تاثیری در شناخت و محبوبیت آن نداشته است.

در طراحی بروشور هم نهایت خلاقیت و هوشمندی به کار گرفته شده تا نظر مردم را جلب کند و در عین حال کاربردی باشد. این بروشور ها در زمان آغاز به کار فروشگاه و برای معرفی و شناساندن آن در محیط های دیگر طراحی و استفاده شده است. در طرح گرافیکی استفاده شده برای بروشور، بستنی ها با رنگ ها و ترکیبات مختلف نشان از بستنی های این برند با طعم ها و رنگ های متنوع دارد. هم چنین تمامی اطلاعات کاربردی از جمله پیام تبلیغاتی برند، کروکی فروشگاه و معرفی شبکه های اجتماعی در آن گنجانده شده است.