طراحی لوگو عمارت تاریخی Heurich House Museum توسط دختر جوانی به نام Caroline Brickell انجام گرفته است. Caroline هم اکنون در یک کمپانی طراحی عمومی مشغول به کار است. او کارمند سابق مجله Rolling Stone magazine بوده است و از دانشگاه ایالت پنسیلوانیا در رشته کارشناسی طراحی فارغ التحصیل شده است. او تاکنون طرح های برجسته و زیبایی را در زمینه طراحی پوستر، بسته بندی محصول و طراحی لوگو و غیره ارائه کرده است و این پروژه هم یکی از نمونه کارهای ایشان می باشد.

ایده ی طراحی لوگو

طرح لوگو برگرفته از نام موزه و البته معماری آن است. نام این مکان Heurich House Museum می باشد. در نتیجه طراح حروف اول کلمات را در نظر گرفته است، HHM. حال باید فکری برای ترکیب این حروف و ایجاد تصویری زیبا و مفهومی می کرد.

طراح از معماری عمارت برای ترکیب حروف استفاده کرده و طاق های قسمت ورودی را همانطور که در تصویر میبینید، شبیه سازی نموده. برای زیبایی و ظرافت بخشیدن به طرح، همچنان از جزئیات معماری عمارت بهره جسته و نمادی خلق کرده که به زیبایی تداعی کننده این مجموعه است، هم نام آن را نمایش می دهد و هم جلوه ای از شکل بنا را. علاوه بر این در کاتالوگ ها از رنگ های مختلف لوگو بر روی زمینه ی طرح های برگرفته از معماری عمارت، استفاده شده و جلوه ی آن در همه حال اثبات شده است.

معرفی عمارت تاریخی Heurich House

Heurich House در سال 1982-1984 میلادی توسط معماری به نام John Granville Meyers برای یک مهاجر آلمانی به نام Christian Heurich در شهر واشنگتن ساخته شده است. این عمارت در لیست مکان های تاریخی ملی قرار گرفته است و دو طبقه ی آن نگهداری می شوند که شامل وسایل و مبلمان اصلی آن می باشند. پس از مرگ Heurich در سال 1945، همسرش خانه را تبدیل به انجمن تاریخی واشنگتن دی سی کرد. اما در سال 2003، انجمن تاریخی از خانه خارج شد و خانه را برای فروش گذاشت. در میان شایعات برای بازسازی عمارت، آن را خریداری کرده و به موزه تبدیل کردند تا داخل آن را همانطور که هست نگهداری کنند.