مشخصات طراح لوگو

طراحی لوگو مرکز سلامت و مراقبت حیوانات خانگی Petmergency توسط استودیو طراحی Wizmaya ارائه شده است. این شرکت در شهر جاکارتا واقع در اندونزی فعالیت دارد و طراحی جالبی برای لوگو Petmergency انجام داده است. امروزه در سراسر جهان حیوانات خانگی و حفاظت از حقوق آنان بسیار حائز اهمیت است و این حیوانات دوست داشتنی جایگاه ویژه ای در میان مردم یافته اند. امروزه بیشتر از پیش به سلامت و نگهداری آنان توجه می شود و مراکز مختلفی برای خدمت رسانی به حیوانات فعالیت می کنند.

ایده طراحی لوگو

برای طراحی لوگو این موسسه هم با توجه به تمرکز آن بر سلامت حیوانات خانگی از علامت صلیب سرخ که نمادی جهانی است، استفاده کرده است. در چهار بخش تشکیل شده توسط صلیب، شکل کارتونی حیوانات خانگی مورد علاقه اکثریت مردم  یعنی سگ، گربه، پرنده و ماهی را گنجانده است تا نشان دهد که این صلیب سرخ مختص حیوانات می باشد.

به انتخاب رنگ ها توجه کنید!!! با اینکه از رنگ های متنوع و شادی در طراحی لوگو استفاده شده است اما قابل توجه است که رنگ ها بسیار درست و با دقت انتخاب شده اند تا تمرکز را از صلیب قرمز رنگ پراکنده نکند و تصاویر دیگر در پیش زمینه آن قرار بگیرند. این نکات ظریف گرچه در نگاهی گذرا به نظر نمی رسند اما به طور نا محسوس در ذهن مخاطب، خوانایی لوگو و هم چنین شناخته شدن آن برند تاثیر به سزایی دارند و می توانند کیفیت کار را بالا ببرند.