طراحی لوگو مک دونالد، رستوران -فست فود امریکایی، به قوس طلایی معروف است. درسال ۱۹۵۲م قوس های طلایی به عنوان لوگوی مک دونالد شناخته شد. برادران مک دونالد با طراح و معمار استنلی کلارک مستون آشنا شدند. مستون مکان رستوران ها را در مرکزیت پارک خودروها طوری طراحی کرد که رانندگان گرسنه را جلب کند. این دو قوس معنای خاصی ندارند و تنها سمبل حرف M هستند. تا اواخر ۱۹۶۰ قوس طلایی در انحصار برادران مک دونالد بود. در این زمان گزارش هایی مربوط به بحث هایی درباره نیاز به لوگوی جدید وجود داشت، اما مورد قبول واقع نشد. مشاور طراحی به نام لویی چس کین توانست با اوردن استدلالی بر اساس گفته های زیگموند فروید، برادران مک دونالد را به حفظ برندشان متقاعد کند. چس کین گفت: با عوض شدن لوگوی این کمپانی ممکن است هویت بصری که در ذهن بیننده به وجود آمده عوض شود و همچنین افزود که لوگوی مک دونالد به طور ناخوداگاه به عنوان یک سمبل در ذهن مخاطب نهادینه شده و همانند سینه ی مادری است که از آن تغذیه می شود.