طراحی لوگوی مرسدس بنزکه یک ستاره سه پر است، نشان تسلط این خودرو بر زمین، دریا و آسمان می باشد که در سال ۱۹۰۳ طراحی در سال 1923 به عنوان یک نشان تجاری ثبت شد و تا سال ۱۹۲۶ چندین بار تغییر کرد تا به شکل امروزی خود رسید. بعد از جنگ جهانی اول در سال ۱۹۲۶ که صنعت آلمان رو به زوال بود شرکت دایملر بنز تأسیس شد که محصولات خود را با نام مرسدس وارد بازار کرد، لوگوی خود را به صورت یک دایره که در وسط آن یک ستاره قرار گرفته است، طراحی کرد و برای استفاده در پنجره رادیاتور گنجانده شد. البته نشان فعلی که در آن حلقه ای ستاره سه پر را دربرگرفته در سال 1937 طراحی شده است. ابتدا لوگو مرسدس شامل سه شاخه یا همان ستاره و فاقد حلقه دور آن بود، اما پس از ادغام مرسدس و بنز در دهه 20 میلادی یک حلقه به دور ستاره نیز اضافه شد. آرم کمپانی بنز تاکنون مراحل مختلفی را طی کرده است که به طور کلی می توان ان را به دو دوره تقسیم کرد:

1-  مرحله اول: در سال 1926 به یک ستاره طلایی با دایره‎ای که دورآن را محصور کرده بود، تبدیل گردید. 2-  مرحله دوم: به خاطر قهرمانی در مسابقات فرمول یک، لوگوی طراحی نمود.این مسابقه که با پیروزی لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس به پایان رسید، تیم مرسدس در بخش خودروسازان را بر آن داشت تا به خاطر قدردانی از راننده انگلیسی‌، لوگوی خود را تغییر دهد که پس از آن توسط «دیتر سچه»، رئیس شرکت‌های دایملر و مرسدس و«توتو وولف»، مدیر اجرایی بخش F١شرکت، تغییرات لوگوی مرسدس بنز امضا شد. در حال حاضر در ساخت شکل ظاهری خودروهای مرسدس بنز  تغییرات محسوسی ایجاد شده که محصولات این کمپانی قیافه وحشی‎تری به خود گرفته‎اند، اما در شکل ظاهری لوگوی این شرکت تغییرات زیادی به وجود نیامده و ستار‎ه لوگو از سال 1903 تاکنون پا برجا بوده است به طوری که افراد در تمام رده های سنی با دیدن این لوگو، فوراً محصولات کمپانی مرسدس بنز را به خاطر می‎آورند.